maandag 10 december 2012

'The Traveling Vintage Item' deel 2

Ruim een week geleden schreef ik over 'The Traveling Vintage Item'. Het leuke geborduurde vogeltje in een schattig lijstje dat voor het eerst doorgegeven werd op de lancering van het Oh Marie Magazine, aan Nikki van Liefgeval. Daarna ging het naar Saskia van Knoopjes en vervolgens naar Babette van Broesj.





En nu is het dus bij mij! Yey! Het hangt zo mooi aan mijn muurtje boven mijn werktafel dat ik het eigenlijk helemaal niet weg wil geven! Maarja zo werkt het en de voorwaarde dat ik het even mocht hebben was dat ik het ook weer met veel liefde door zou geven.
Dus bij deze... wie wil dit leuke lijstje voor een tijdje aan de muur, om er over te schrijven, er een foto van te maken en het daarna weer door te geven?




Laat een leuk berichtje achter en dan maak ik a.s vrijdag 14 december de winnaar bekend.
Je kan dus nog t/m donderdag avond mee doen!


5 opmerkingen:

  1. Hallo vogeltje, kom je even bij mij rondhangen? Ik heb wat vriendjes voor je en wat zaadjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had ook al een berichtje op FB achtergelaten: ik zou het superleuk vinden om het vogeltje een tijdje onderdak te bieden. Voor mijzelf zou het net het laatste zetje geven tot het starten van een blog. Heb ik meteen een superleuk eerste onderwerp. Dus heel, heel graag. Groetjes Claudia van Ookinhetpaars

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Letty van Elle Bee had al gereageerd op mijn Traveling Vintage Item deel 1 blogpost gereageerd:

    Elle Bee 10 december 2012 12:37

    Hoi Hanneke,
    Via Oh Marie je blog ontdekt...leuk allemaal
    Kom graag in aanmerking voor het geborduurde vogeltje...
    Zal gelijk even volger worden,
    hartelijke groetjes,
    Letty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee Hanneke, lijkt me heel leuk om een tijdje voor het vogeltje te zorgen :-)
    Groetjes, Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zit nog steeds met het lieve vogelijstje in mijn hoofd (en eerste blog drempel over) dus nam nog eens een kijkje. Ga nu ook op je nieuwe website kijken. Groetjes en fijne dag. Claudia

    BeantwoordenVerwijderen