vrijdag 7 december 2012

#CreaSint deel 2

Woensdag avond was het dan zo ver, ik mocht eindelijk mijn pakje uitpakken! Heel toepasselijk dat ik het pakje vrijdag 30 november op mijn verjaardag al kreeg. Goed getimed van mijn creasint!
Heb het pakje toen tussen mijn andere kado's gezet en grappig om te zien dat mijn vrienden en familie ook heel nieuwsgierig werden naar de inhoud van het pakje. Maar ik moest streng zijn, het was nog geen sinterklaas dus ik heb volgehouden dat ik het pas woensdag 5 december open mocht maken met de boodschap dat ze dan op mijn blog konden lezen wat er nu uiteindelijk in het mooie doosje zat! Dus bij deze voor alle nieuwsgierigen...
 

Het pakje was van creasint Yvonne en zij had gelezen dat ik graag een kop thee drink (is ook zo, ik drink nog altijd geen koffie maar thee smaakt mij altijd goed!) en het leek haar leuk om eens wat te experimenteren met zeep. Dat gaf een geweldig leuk resultaat, de theezakjes heeft ze daarna gebruikt om de zeepjes in te verpakken en met een heel vrolijk labeltje eraan was het een gezellig en kleurrijk geheel. Dank Yvonne voor dit originele kado!





Woensdag avond 21.00 uur was de afgesproken tijd om met zn allen de kado's open te maken en daarover te posten op twitter. Zo leuk! Het was een explosie van reacties en foto's. Ik was gelukkig net op tijd terug van een vergadering en kon nog mooi mee doen. Had het niet willen missen.
Jammer dat mijn lootje geen twitter heeft maar heb haar later nog kunnen bereiken via facebook.
Ik had voor haar een mini tape dispenser ingepakt met twee rolletjes tape erbij, een bambi en een uil voor in de kerstboom en een setje Tobi kaarten. Gelukkig vond ze het ook leuk!



En dit alles dankzij het geweldige idee van Imke, nog een allerlaatste 'DANK' voor alles en op naar #creasint 2013 want het lijkt me zeker voor herhaling vatbaar!

Alvast fijn weekend allemaal!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten