vrijdag 30 november 2012

Traveling Vintage Item

Hoera! ... omdat ik jarig ben vandaag en omdat ik een leuk cadeautje kreeg van Babette van Broesj!
The traveling vintage item van Oh Marie! Was eerst gegeven aan Nikki van Liefgeval en daarna ging het naar Saskia van Knoopjes om vervolgens een mooi plaatsje te krijgen bij Babette en nu is het dus bij mij!  




Hopelijk mag het hier nog een tijdje hangen en dan ga ik het weer doorgeven. Dus binnenkort zal ik op zoek gaan naar een nieuwe (tijdelijke) eigenaar van dit oh zo schattige lijstje! Wil je hiervoor in aanmerking komen, dan mag je een gezellig berichtje achter laten en dan zit je alvast in de loting! Kun je het niet meer vergeten of bang zijn dat je mijn volgende blog mist :D.



En zo zat het in het pakje, dat heeft Babette toch weer heel gezellig gedaan! Ik had het pakje woensdag al, maar heb het bewaard om het vandaag op mijn verjaardag uit te kunnen pakken en er meteen een leuk stukje over te schrijven! Dus bij deze, dan ga ik nu weer verder met taartjes eten ;) hihi!

Jullie ook allemaal een heel fijn weekend!

2 opmerkingen:

  1. Hoi Hanneke,
    Via Oh Marie je blog ontdekt...leuk allemaal
    Kom graag in aanmerking voor het geborduurde vogeltje...
    Zal gelijk even volger worden,
    hartelijke groetjes,
    Letty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Letty,

    Leuk dat je mijn blog ontdekt hebt en dat je me nu volgt! Welkom!
    Ik zet je op het lijstje voor dit oh zo schattige vogeltje!

    Ik ga a.s vrijdag loten. Ik laat dan natuurlijk op dit blog, op twitter en facebook weten wie er gewonnen heeft.

    Groetjes en nog een hele fijne dag!
    Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen