maandag 2 april 2012

Even voorstellen

Misschien moet ik me eerst even voorstellen. Mijn naam is dus Hanneke maar dat hadden jullie waarschijnlijk al begrepen. Ik ben afgestudeerd als Grafisch ontwerper aan de ArtEZ Academie in Arnhem. En nu dus vol plannen voor de oh zo leuke webshop! Tenminste dat denk en hoop ik dan... dat het leuk wordt. Ik woon en werk in Wijnandsrade, dat is helemaal in zuid limburg... 20 min van Maastricht. In Tilburg ben ik geboren en opgegroeid maar heb mijn vriend komt uit Limburg en zodoende ben ik nu ook hier. En er staat nog iets heel bijzonders te gebeuren, het is nu echt bijna zo ver.... 11 mei gaan we trouwen! Daar houdt ik jullie uiteraard ook van op de hoogte. Leuk want al het officiele geregel is gedaan, nu lekker aan de slag met versiering zoals pompoms en zelfgemaakte slingers enzo!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten