maandag 16 april 2012

Bruidskapsel 3

Dat was weer een zeer geslaagde middag! Ben helemaal blij met mijn trouwkapsel en het was ook erg leuk, ik heb echt genoten. Langzaam omgetoverd in een echte bruid, helemaal mezelf maar toch op een heel bijzondere manier. Naturel make-up met mooie accenten en een zeer geslaagd kapsel! Ja ik ben gelukkig en het is toch maar afwachten of het kapsel van het plaatje mij ook zo mooi zal staan, gelukkig kon de kapster daar goed mee overweg en het is echt iets geworden wat goed bij mij past! Nu zou het natuurlijk heel leuk zijn geweest als ik hier een foto bij had geplaatst... zoo jammer dat dat niet kan (bruidegom leest mijn blogs natuurlijk ook). En ook zo zonde dat we mijn mooie kapsel weer helemaal normaal hebben gemaakt en de make-up weer bijna helemaal verwijderd zodat John thuis niks zou zien. Ik zag er zo mooi uit en dan hop alles weer weg.. jammer maar zo blijft het wel des te specialer voor de grote dag. Dat is natuurlijk ook leuk! Ik kan dus weer iets afstrepen op mijn lijstje want met het kapsel en de make-up komt het helemaal goed! Op naar het gesprek met de ambtenaar van de burgerlijke stand!

1 opmerking: