woensdag 21 november 2012

Op bezoek bij ankepanke

Gisteren was ik op bezoek bij Anke van ankepankedesign in Heerlen. Omdat we zo dicht bij elkaar wonen was het toch echt eens tijd om kennis te maken. Ik moest dan wel 10 minuten fietsen naar het station en daarna nog 5 minuten in de trein. Ja in Limburg heeft ieder klein dorp wel een trein stationnetje maar rijden de bussen echt heeel zelden. Dus vandaar dat ik voor deze trip met de trein ging :D. En toch wel eens leuk dat ik dan geen 3 uur in de trein hoef, maar gewoon 5 minuten. Ik ben namelijk gewend dat alles ver is (Eindhoven is 1 uur, Den Bosch of Tilburg 1,2 uur, Utrecht 2 uur, Amsterdam 2,5 uur.) Daarom extra fijn om ook eens een leuk bezoek te brengen op korte afstand! En dan ook voor de verandering niet de trein naar het noorden (richting Sittard - Roermond) maar nog verder richting het zuiden (Heerlen - Maastricht). Hier kom ik natuurlijk veel vaker, maar dan met de auto, gisteren geen auto tot mijn beschikking dus lekker een ienieminie stukje met de trein. Het was gelukkig prachtig weer, echt herfst op station Nuth.


Anke stond op me te wachten bij de uitgang van het station in Heerlen, zo grappig het leek wel een blinddate. We hadden elkaar al wel heel even gezien op de Hello Etsy dag maar toch is het dan een beetje gek dat je denkt dat je elkaar kent, omdat je veel communiceert met elkaar op twitter, mail, facebook enz. En toch ken je elkaar ook weer helemaal niet. Maar goed, het was super gezellig.
We hebben een lekker broodje gegeten bij de Hema en kwamen er toen achter dat we allebei op hetzelfde Grafische lyceum hebben gezeten, altijd leuk als er overeenkomsten zijn. Dus aan gespreksstof geen gebrek! School, Academie, Eigen bedrijf, meevallers, tegenvallers, mooie vondsten en ideeen, tips, publicaties, plannen, huidige collectie, de fun van snailmail etc, we hebben het allemaal besproken. Dat was heel nuttig en super gezellig.

Ik heb ook nog een heel leuk cadeau'tje gekregen. Ik had er gisteren al iets van op twitter gezet.......
........ een heel schattig luciferdoosje


Waar twee hele leuke echte ankepanke broches inzitten! Yey!



 Leuk om op te spelden....


 Of als twee mascottes op mijn werktafel.... :D


Na deze gezellige middag ga ik weer met veel nieuwe energie aan de slag, er liggen nog een boel nieuwe plannen te wachten op mijn creatieve brein die ze een mooi eindresultaat gaat geven.

So I'll keep on doing the good work!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten